Dit rapport moet bewijzen dat de Russen Trump in het zadel wilden helpen, er is alleen één probleem

Een langverwacht rapport waaruit moest blijken dat Rusland Donald Trump steunde tijdens de verkiezingscampagne, heeft de Amerikaanse veiligheidsdiensten in grote verlegenheid gebracht. Dat schrijft het Russische persbureau Sputnik.

Het bewijs dat zender RT het Amerikaanse volk beïnvloedde blijkt te zijn verzameld in december 2012, vlak nadat Barack Obama was herkozen tot president.

Het rapport richt zich op tv-shows en interviews die jaren voor de verkiezing van Trump waren uitgezonden, ver voordat hij überhaupt politicus was.

2012

Amerikaanse inlichtingendiensten claimen in bijlage A van het rapport dat ‘de tv van het Kremlin poogt de politiek te beïnvloeden in de Verenigde Staten’.

Onderaan de pagina staat in een voetnoot dat ‘de bijlage is gepubliceerd op 11 december 2012 door het Open Source Center’.

Het rapport stelt dat in twee programma’s van RT, Breaking the Set en Truthseeker, kritiek wordt geuit op de VS.

Al lang niet meer

Het probleem is dat beide shows al lang niet meer werden uitgezonden toen de verkiezingscampagne begon.

Het rapport gaat dieper in op onregelmatigheden tijdens het stemmen, die zich dus tijdens de campagne van Obama moeten hebben voorgedaan.

“RT is kritisch op het Amerikaanse economische systeem, het Amerikaanse beleid, de hebzucht van Wall Street en de staatsschuld,” aldus het rapport.

Romeinse Rijk

“Sommige presentatoren van RT hebben de VS vergeleken met het Romeinse Rijk en voorspeld dat de corruptie en hebzucht zullen leiden tot een financiële instorting,” klonk het verder.

Al deze verslaggeving uit 2012 was natúúrlijk onderdeel van een groots plan om Trump in het zadel te helpen.

RT gaf dit jaar ook andere presidentskandidaten de ruimte om hun zegje te doen, kandidaten die niet mochten meedoen aan de grote verkiezingsdebatten in de VS. Dat is vanzelfsprekend uit den boze.

Fracking

In het rapport wordt verder gesteld dat RT verslag doet over ‘gevaren van fracking voor het milieu en de volksgezondheid’. Monsters zijn het…

Het Amerikaanse inlichtingenapparaat presenteert dit rapport, dat vlak na de herverkiezing van Obama is opgesteld, desalniettemin als ‘bewijs’ dat Rusland Trump in het zadel heeft geholpen.

Huidige president

Als het rapport klopt en RT in 2012 daadwerkelijk het Amerikaanse volk heeft beïnvloed, is de zittende president de enige die daar baat bij heeft gehad.

Vier jaar geleden was Trump nog geen politicus en het is dan ook een raadsel hoe tv-programma’s uit 2012 de verkiezingen van afgelopen november hebben beïnvloed.

Lees verder via de Bron: Time2Wakeup!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef jouw mening

Close